Leveranse
Vi belaster ikke fraktkostnader for våre oppvarmede produkter.
Hvis du vil bestille et separat tilbehør og du har mindre enn 800 kr i handlekurven, betaler du 30 kr i fraktkostnadens bidrag.
Leveringstid adresse i Norge
Bestillinger som legges inn fra mandag til fredag før kl. 15, sendes samme dag. Hvis du bestiller på lørdag eller søndag vil bestillingen din bli sendt på mandag. Hvis du ikke er hjemme kommer pakkeleverandøren til å levere pakken hos naboene dine.
Leveringstid adresse i utlandet
Hvis du bestiller fra mandag til fredag før kl. 15.00 så vil bestillingen din bli behandlet og sendt samme dag. Hvis du bestiller på lørdag eller søndag så blir bestillingen din behandlet og sendt på mandag. Leveringstiden i utlandet er 2 til 4 virkedager.
Vi sender også til utlandet, men ikke utenfor EU. Med en bestillingsverdi på minst 500 kr, betaler du ingen fraktkostnader. Leveringstiden i utlandet er 2 til 4 virkedager.
Betaling
Hos oss kan du betale trygt på følgende måter. Uansett hvilken betalingsmetode du velger så påløper det ingen ekstrakostnader.
Kredittkort
Vi aksepterer Maestro, MasterCard og Visa. Det påløper ingen ekstrakostnader når du betaler med kredittkort, annet enn de kostnadene som kredittkortselskapet ditt krever av deg.
Paypal
Med en Paypal-konto kan du betale trygt online.
Bankoverføring
Overfør betalingen din selv til vår bankkonto. Overfør betalingen din selv til vår bankkonto. Du kan overføre totalbeløpet til SE59 6000 0000 0004 9904 8571 (SWIFT/BIC kode: HANDSESS) under navnet E. Wooning/ HeatPerformance BV i Noordwijk aan Zee, oppgi bestillingsnummeret ditt.
Hvis du overfører fra bankkontoen din kan det ta et par dager før vi får inn betalingen din. Siden bestillingen din først vil bli behandlet når vi har mottatt betalingen, må du regne med lengre leveringstid.
iDeal
Online-betaling via din egen bank (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank og Van Lanschot Bankiers).
Bancontact/Mistercash
For belgiske kunder av Fintro, Fortis, ING, Dexia, CBC, KBC, AXA eller VDK Spaarbank.
Sofortbanking
Også du som foretrekker Sofort banking kan betale hos oss. Ikke la deg forvirre av den nye logoen, Sofort er tatt over av Klarna.
Vi tilbyr kun mulighet til å bestille på konto til selskaper med et registrert KVK-nummer (det nederlandske handelskammeret). Kontakt oss for mer informasjon.
Returnere
Hvis du ikke er helt fornøyd med produktet kan du returnere det innen 30 dager.
Returskjema
For å gjøre dette fyller du inn returskjemaet og tar med pakken til postkontoret. Du må selv betale returkostnadene. Så snart vi har mottatt retursendingen fra deg vil beløpet bli tilbakeført innen 7 dager.
OBS
Du har god tid på deg til å se om artikkelen passer. Har du brukt produktet? Vi aksepterer dessverre ikke retur av produkter med bruksspor.
Er artikkelen du bestilte for stor eller for liten? Send oss da en e-post så sørger vi for at du får tilsendt artikkelen i korrekt størrelse med en gang. Du dekker fraktkostnadene ved retur av artikkelen, vi dekker kostnadene ved tilsending av den nye artikkelen.
Vi gir 12 måneders garanti på produktene våre, med unntak av batteriene. Batteriene har 6 måneders garanti. Det er imidlertid viktig at du behandler dem forsiktig. Du mottar en bruksanvisning som ligger i esken til hvert produkt du mottar fra oss. Du kan også finne bruksanvisningene i vår brukerveiledning.
Ønsker du å benytte deg av garantien vår? Ta da kontakt med oss for å høre hvordan du går frem.
Å bestille
Vi kommer til å gjøre det vi kan for å endre bestillingen din hvis du ønsker det. Dette kan du gjøre helt til bestillingen er sendt. Bestillinger som legges inn på arbeidsdager før kl. 16.00 sendes samme dag.
Ønsker du å gjøre endringer i bestillingen din? Send oss da en e-post.
Så flott at du har lyst til å overraske noen med produktene våre. Vi pakker gjerne inn bestillingen for deg og sender pakken rett til den heldige. Vi belaster 20 kr for dette.
For å legge til en gaveeske, klikk på koblingen “legg til gaveeske” i kassen.
Du kan alltid logge inn på dine kontosider for å kontrollere at bestillingen er kommet frem til oss. Følg med på e-posten din, vi sender deg en e-post for å bekrefte forsendelsen like etter at du har bestilt. Har du ikke mottatt e-post? Kontroller for sikkerhets skyld også søppelposten din.
Du kan selvfølgelig alltid sende oss en e-post hvis du har flere spørsmål.
På kontoen din finner du:
- Dine opplysninger (e-postadresse, adresse)
- Din bestillingshistorikk
- Status for bestillingen din
Du kan også endre opplysningene dine selv her. Hvis du endrer adressen din etter at du har lagt inn en bestilling hos oss vil bestillingen din bli sendt til den oppgitte adressen. Hvis du ønsker å endre adressen som pakken skal sendes til like etter at du har bestilt, er det best å sende oss en e-post om dette.
Manualer
Hvem er vi?
Er du nysgjerrig på historien bak HeatPerformance®? Grunnleggerne vil gjerne presentere seg selv for deg.
finner du ikke svar på det du lurer på?
Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg mer enn gjerne.
Kontakt